Copyrights – Gameshop.ge

Gameshop.ge – შეიქმნა 2018 წლის 1 დეკემბრს.

ვებსაიტი ექვემდებარება შემდეგ კატეგორიებს: ინტერნეტ გეიმინგ ჟურნალსა და კომერციულ ვებ საიტს, სადაც მომხმარებელს შეუძლია მიიღოს მისთვის საინტერესო ინფორმაცია და ამავდროულად შეიძინოს მისთვის სასურველი პროდუქცია.

ვებსაიტზე წარმოდგენილი სტატიები და სიახლეები გახლავთ ჩვენი ვებსაიტის მწერლების მიერ შედგენილი და ნათარგმნი ინფორმაცია, რომელიც ექვემდებარება ოფიციალურ გეიმინგ პლატფორმებს და კომპანიებს, აღებული ინფორმაცია გახლავთ ლეგალური და ყველა ინფორმაცია რასაც ვებ საიტზე გაეცნობით შედგენილია მხოლოდ ჩვენი ვებსაიტის მწერლების მიერ რომლებიც ყოველდღე განიხლილავენ თითქმის ყველა სიახლეს და ანთავსებენ ვებსაიტზე. ნებისმიერი ინფორმაციის კოპირება ჩვენი ვებ საიტიდან უნდა იყოს ჩვენი ვებ საიტის წესდების კონტენტის გათვალისწინებით რაც ითვალისწინებს, ვებსაიტის შიდა წესდების უზრუნველყოფას და მწერლის პრიორიტეტს, მისი ნამუშევრის სხვა სივრცეში განთავსების თაობაზე.


ჩვენს ვებ საიტზე შექმნილია გვერდი სადაც წარმოდგენილია ჩვენი  პროდუქცია რომელიც ექვემდებარება ჩვენი კომერციული პოლიტიკის ლიცნზიას, წარმოდგენილ გვერდზე თქვენ შეგიძლიათ გაეცნოთ ჩვენს პროდუქციას და ამომწურავ ინფორმაციას პროდუქციის შესახებ. დამატებით ინფორმაცია პროდუქციასთან დაკავშირებით შეგიძლიათ გაეცნოთ შესაბამის განყოფილებაში


ვებსაიტზე იხილავთ მსოფლიო მასშტაბით გავრცელებულ ინფორმაციებს, სიახლეებს, სტატიებს, განხილვებს და ა.შ რომელიც ნათარგმნია და გამოქვეყნებული ჩენი ვებსაიტის მწერლების მიერ.
ვებსაიტზე ყველა განთავსებული ინფორმაცია გახლავთ რეალური და მწერლის მიერ დამუშავებული ინფორმაცია რომელიც განთავსებულია ჩვენი ვებსაიტის პოლიტიკის მიხედვით რომელიც ითვალისწინებს Copyright და Copywriting პოლიტიკას, აქედან გამომდინარე ვებსაიტზე არსებული ყველა ინფორმაცია შეესაბამება ინტერნეტ ჟურნალის სტანდარტებს და ითვლება ვებ საიტის საკუთრებად.

გაფრთხულება:
თუ ფიზიკურ პირს სჭირდება ინფორმაციის გადატანა საკუთარ პლატფორმაზე როგორიც გახლავთ მაგ. ვებ საიტი, სოციალური ქსელები, საკომუნიკაციო საშუალებები, მეილი და კიდევ სხვა, კონტენტის გადამტანი პირი ვალდებულია მიუთითოს ინფორმაციას შესაბამისი მოპოვების წყარო ჩვენი პოლიტიკის და ზოგადი სოციალური მედიის პრივატული ნაშრომის მიხედვით.