Ubisoft – ი ალაპარაკდა ახალ სისტემაზე და მის სხვა დეტალებზე რომელსაც Rainbow Six Siege – ს მოთამაშეები უკვე წლებია ითხოვდნენ.
Reinbow six Siege – ში როდესაც ჩვენი გუნდის წევრი შეცდომით შემოგვაკვდებოდა ან თუნდაც ხუმრობით ერთ ტყვიას ვესროდით და უცებ აღმოჩნდებოდა რომ მას რამოდენიმე პროცენტი სიცოცხლეღა ჰქონდა დარჩენილი, ამ შემთხვევაში ორი ასე ვთქვათ (Teamkill) – ის მოგროვების შემთხვევაში სერვერი მოთამაშეს აგდებდა სერვერიდან.
Ubisoft – ს ბევრი მოთამაშე წერდა რომ ეს პრობლემა იყო და ასე არ უნდა ყოფილიყო თამაშის შესაძლო გაგრძელერბა რომ, მოთამაშეს რომელსაც მოუგროვდებოდა ორი ან მაქსიმუმ სამი თანაგუნდელის შემთხვევითი ლიკვიდაცია სერვერი ავტომატურად აგდებდა მას, მაგრამ ამის შესახებ უბი კომენტარს არ აკეთებდა და ჩუმად იყვნენ.
გასაკვირია მაგრამ, როგორც იქნა, Ubisoft გამოეხმაურა მოთამაშეებს და შეპირდა ახალ პროექტს რომელშიც შემდეგი ფუნქციები იქნება:
თუ მოთამაშეს მოუვიდა შეცდომა და შემთხვევით თავისი თანაგუნდელი შემოაკვდა, სერვერი აღარ დაიწყებს Teamkill ების დათვლას, თქვენ თამაში საშუალებას მოგცემთ აპატიოთ ან დასაჯოთ თქვენი თანაგუნდელი თავისი არაპროფესონალიზმით.
როგორ იმოქმედებს ფუნქცია ალბათ გვანიტერესებს ყველას:
თუ თქვენმა თანაგუნდელმა დაგაკლოთ დაახლოებით სიტყვაზე 40% სიცოცხლე თავისი დაუდევრობით თქვენ შეგიძლიათ დასაჯოთ და მას მოაკლოთ იგივე სეცოცხლე რაც თქვენ დაგაკლდათ, თუმცა თუ მთლიანად მოახდინა თქვენი ლიკვიდაცია ამ შემთხვევაში თუ დასჯას მოინდომებთ მას ჩამოაკლდება გასამმაგებული დაგროვებული ქულა რაც მოიპოვა თამაშში, ან თვთონაც ლიკვიდაციით შემოიფარგლება.
ვინც თამაშობთ Rainbow Six Siege – ს და შემოგაკვდათ თქვენი მეგობარი ან გუნდის წევრი არ ინერვულოთ, ამ შემთხვევაში თქვენც განწრულები იქნებით ?
დიდი ხნის წინ უნდა გაეკეთებინათ ეს 😀